Subject: Hankelepingu nr 2023-K041 muudatuse kooskõlastamine
From: "RBE hanked" <[email-masked]>
To: "TTJA Info" <[email-masked]>, "Ingrid Jakobson" <[email-masked]>
Cc: "Liisi Heiskonen" <[email-masked]>
Date: Thu, 21 Aug 2025 11:51:13 +0300

Tere

Edastame kooskõlastamiseks hankelepingu nr 2023-K041 „Rail Baltica
Ülemiste reisiterminali raudteerajatiste ehitustööd" muudatuse.

Dokument on manuses.

Allkirjastatud dokument palun saata  <mailto:[email-masked]> [email-masked] ja
<mailto:[email-masked]> [email-masked] e-posti
aadressidele.

Lugupidamisega!

Johanna-Liisa Mölder

Hankespetsialist/Procurement Specialist

Rail Baltic Estonia OÜ

Veskiposti tn 2, Tallinn

Tel: +372 5713 1500

E-mail: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.rbestonia.ee <http://www.rbestonia.ee/>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.